Nick's Notes :: Notes :: Other Notes :: gebreid vest - View Topic
| Bevis Malory New Member
| | gebreid vest (2nd Dec 22 at 7:06am UTC) | Quote Reply | Dat gezegd hebbende, vind ik het damestruien Plug-In probleem bijzonder interessant. Gnu.org zegt: "Als het programma plug-ins dynamisch koppelt, en ze functieaanroepen naar elkaar doen en gegevensstructuren delen, denken we dat ze één enkel programma vormen, dat moet worden behandeld als een uitbreiding van zowel het hoofdprogramma als het plug-ins. Dit betekent dat de plug-ins moeten worden vrijgegeven onder de GPL of een GPL-compatibele vrije softwarelicentie, en dat de voorwaarden van de GPL moeten worden gevolgd wanneer die plug-ins worden gedistribueerd. "Maar wat gebeurt er als, laten we zeggen, een commerciële applicatie heeft een plug-in-architectuur zoals hierboven beschreven.
en die commerciële app is gekloond door een GPL-project. Het GPL-project zou proberen de plug-in-API van de commerciële app te repliceren, zodat de plug-ins voor de commerciële app binnen de GPL-app kunnen worden uitgevoerd. Zou dat betekenen dat alleen al het bestaan van deze kloon-app closed-source plug-ins voor de commerciële app illegaal zou maken? GPL is een hulpmiddel om ervoor te zorgen dat vesten dames de gebruiker het recht heeft om zijn software aan te passen, het is niet ontworpen om het aantal afgeleide producten, integendeel, ik denk dat het vanzelfsprekend is dat als je beperkingen stelt aan de manier waarop mensen afgeleide producten mogen distribueren.
de chips en salsa en lieten niets anders achter dan een verstopt vesten toilet. Gemeenschappen zijn niet alleen gebouwd op aantallen mensen, maar ook op kwaliteiten van mensen. Webkit – Kom op Daniel, de Gecko-gemeenschap is enorm vergeleken met de webkit-gemeenschap. Ik denk niet dat het altijd zo zal zijn, maar ik denk dat Apple minder gebruik heeft gemaakt van KHTML vanwege de licentie en meer omdat ze echt aan Mobile Safari werkten en kleine code wilden. Heeft KHTML dat geproduceerd vanwege de licentie of vanwege de projectdoelen? Google is misschien met webkit gegaan vanwege de licentie, maar ik neig meer naar hen om het op Android te zetten.
Uw vrijheid van meningsuiting betekent dat ik u niet de mond fleece vest dames mag snoeren. Vrijheid is dus niet gratis. Stel je eens voor in hoeveel gevallen tirannie netjes zou zijn geweest. Rome had tenslotte wel een systeem om dictators aan te stellen, om vervolgens in een imperium te veranderen. De Romeinse republiek werd vernietigd simpelweg omdat de Romeinen dachten zoals jij: soms is tirannie netjes, dus laten we het gebruiken. Waar zou dit allemaal toe leiden? Natuurlijk, de kleinigheid van innovatie. Sorry, maar herinnert iemand van jullie zich dat Apple ooit bijna stierf? Wat bracht het terug? Ehm, BSD? Rechts? Dan, KHTML, nog een gratis software. GCC, gratis software ook.
plating op vele manieren. MySQL en Linux gaan door, maar de ideeën voor verbeteringen lijken voort te komen uit veel gesloten projecten of projecten met een vrije licentie. Er zijn de laatste tijd veel nieuwe bestandssystemen ontstaan na het onhandige wankelen van ReiserFS en ext3, maar ik zou durven zeggen dat vrijwel alles van htem is geïnspireerd door de ZFS-inspanningen en open sourcing door Sun. Nu lijkt het erop dat er verbeteringen zijn die verder gaan dan waar ZFS zich bevindt, maar niet voor een aantal jaren. Waar is de innovatie die niet omarmen en uitbreiden is? Het lijkt nog steeds in de overgrote meerderheid van de gevallen binnen de bedrijven te zitten.
De sterke GPL-projecten hebben allemaal kernbijdragers die worden betaald gebreid vest door commerciële ondernemingen die bepaalde capaciteiten in de projecten nodig hebben. Ik weet niet zeker welke kant in die gevallen uit welke komt, want het is niet het oude altruïstische liefdeswerk uit de jaren 80 waar het de GNU-suite bouwde om zich los te maken van AT&T, Sun en anderen. De projecten worden te groot en te complex om in deeltijd vooruitgang te boeken. Hoe wordt innovatie ondersteund in elk van de modellen? Gesloten bron is eenvoudig. Bouw het en verkoop het. Liberale licenties zijn vergelijkbaar, in die zin da [img]https://www.pbpnext.nl/wp-content/uploads/2022/07/damestruien-847iez-1-247x296.jpg[/img] t u deze kunt insluiten, crediteren, verlengen, innoveren en verkopen. | |
| |
|
|
|
Nick's Notes
|
|
You have ventured upon the personal website of Nick. Notes, theories, thesis', papers, and ramblings of the mind are stored upon this forum. If you value your sanity I suggest turning away and not even bother requesting access...but however if you wish to set your mind to such trials then you may proceed.
|
|